Lancia Delta Integrale 16V - 1990, Gr. A
Heute: Franco Sigillo / Adolfo Cazzato (I/I)
In Zusammenarbeit mit der Firma Rubin Motorsport in Reutingen in der Schweiz wurde dieser Delta Integrale aufgebaut. Vorbild ist die Leichtbau-Variante die Didier Auriol 1990 in Korsika zu Sieg fuhr.
Gestern: Didier Auriol/Barnard Occelli, Tour de Corse 1990
Für die Tour de Corse 1990 baute Lancia die bis dahin beste Variante des Delta 16V und Didier Auriol und Bernard Occelli schafften es Carlos Sainz im Ziel mit nur 36 Sekunden auf zwei zu verdrängen.
Today: Franco Sigillo / Adolfo Cazzato (I/I)
This Delta Integrale was built in co-operation with Rubin Motorsport in Reutingen, Switzerland. It is modelled on the lightweight version that Didier Auriol drove to victory in Corsica in 1990.
Yesterday: Didier Auriol/Barnard Occelli, Tour de Corse 1990
For the 1990 Tour de Corse, Lancia built the best version of the Delta 16V to date and Didier Auriol and Bernard Occelli managed to beat Carlos Sainz to second place by just 36 seconds.
Aujourd'hui: Franco Sigillo / Adolfo Cazzato (I/I)
Cette Delta Integrale a été construite en collaboration avec la société Rubin Motorsport à Reutingen en Suisse. Le modèle est la variante légère que Didier Auriol a menée à la victoire en Corse en 1990.
Hier: Didier Auriol/Barnard Occelli, Tour de Corse 1990
For the 1990 Tour de Corse, Lancia built the best version of the Delta 16V to date and Didier Auriol and Bernard Occelli managed to beat Carlos Sainz to second place by just 36 seconds.